ΑΒ Βασιλόπουλος: Αλλαγή έκπληξη που φέρνει τα πάνω – κάτω μετά από πολλές δεκαετίες

Ανατροπή στην ανατροπή στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, με τον κολοσσό της ΑΒ Βασιλόπουλος να ανακοινώνει αλλαγές στην κάρτα ΑΒ Plus και στις προσφορές που δίνει στους πελάτες της. Η κάρτα πιστότητας AB Plus, η οποία λανσαρίστηκε πρώτη φορά στην ελληνική αγορά από αλυσίδα σούπερ μάρκετ πριν από περίπου 27 χρόνια, προχώρησε πρόσφατα σε μια σημαντική […]

ΑΒ Βασιλόπουλος: Αλλαγή έκπληξη που φέρνει τα πάνω - κάτω μετά από πολλές δεκαετίες

Ανατροπή στην ανατροπή στα ελληνικά σούπερ μάρκετ, με τον κολοσσό της ΑΒ Βασιλόπουλος να ανακοινώνει αλλαγές στην κάρτα ΑΒ Plus και στις προσφορές που δίνει στους πελάτες της.

Η κάρτα πιστότητας AB Plus, η οποία λανσαρίστηκε πρώτη φορά στην ελληνική αγορά από αλυσίδα σούπερ μάρκετ πριν από περίπου 27 χρόνια, προχώρησε πρόσφατα σε μια σημαντική αλλαγή όσον αφορά τη συλλογή πόντων. Συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε ότι πλέον οι πελάτες θα χρειάζεται να ξοδεύουν δέκα ευρώ για να συγκεντρώσουν έναν πόντο, ενώ μέχρι τώρα το ποσό ήταν τρία ευρώ.

Αυτή η απόφαση αντικατοπτρίζει μια νέα στρατηγική της εταιρείας, που επιδιώκει να αξιοποιήσει την κάρτα πιστότητας ως εργαλείο για τις εβδομαδιαίες προσφορές της. Σήμερα, η κάρτα AB Plus έχει περίπου 2,2 εκατομμύρια χρήστες, με περίπου 1 εκατομμύριο από αυτούς να τη χρησιμοποιούν καθημερινά, γεγονός που την καθιστά σημαντικό πλεονέκτημα για την εταιρεία, ακόμα και στις ανταγωνιστικές αναμετρήσεις της με άλλες αλυσίδες, όπως η Lidl.

Τι λέει η ίδια η εταιρεία για το ΑΒ Plus

Κύκλοι κοντά στην AB Βασιλόπουλος σημείωσαν ότι «το πρόγραμμα πιστότητας της ΑΒ Βασιλόπουλος, AB Plus, αναβαθμίζεται για να προσφέρει μεγαλύτερα οφέλη στους πελάτες μας. Η συγκεκριμένη τροποποίηση βελτιώνει τον μηχανισμό επιβράβευσης, μεγιστοποιεί τα οφέλη από τις αγορές των πελατών της και δίνει τη δυνατότητα να απολαμβάνουν περισσότερα προνόμια, πιο γρήγορα και εύκολα.

Εφεξής οι χρήστες της ΑΒ Plus μπορούν να κερδίζουν ακόμη περισσότερους πόντους και πιο συχνά, λαμβάνοντας απευθείας επιταγές 3 ευρώ και 6 ευρώ μέσα από τις εβδομαδιαίες προσφορές σε καθημερινά είδη αγορών, ενώ παράλληλα, συγκεντρώνουν πόντους για κάθε 10 ευρώ αγορών στο σύνολο της απόδειξής τους.

Ειδικότερα, κάθε εβδομάδα, προσφέρονται επιταγές 3 ευρώ και 6 ευρώ, με αγορές σε βασικές κατηγορίες προϊόντων, όπως φρέσκο κρέας, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια και θαλασσινά, προϊόντα κατάψυξης, τυριά, αλλαντικά, είδη άρτου, πρωινού, γαλακτοκομικά, αναψυκτικά, μπίρες, κρασιά αλλά και απορρυπαντικά, χαρτικά ή είδη προσωπικής περιποίησης».